Információk/TV - Rádió csatorna hírek információk

/Információk/TV - Rádió csatorna hírek információk

1. offline atesz - Értékelés : 1833  [Regisztrálás: 2014-08-09 14:44:00] iconElküldve: 2015-05-05 16:52:24

- REKORDTELJESÍTMÉNY A TV2 CSOPORT KÁBELCSATORNÁIN.
Minden eddiginél jobban teljesítenek a TV2 Csoport tematikus csatornái, együttesen már közel 5 százalékos közönségarányt birtokolnak. A PRO4 és a FEM3 saját nézettségi csúcsokat döntenek, miközben másfélszeresére növelték közönségarányukat. A SuperTV2 stabil növekedést mutat hónapról hónapra.
2015 áprilisában, a 18-49-es célcsoportban átlagosan a nézők 4,6 százaléka (SHR 4,6%) választotta a TV2 Csoport valamelyik tematikus csatornáját. Ezzel a SuperTV2, FEM3 és PRO4 együttesen több, mint 30 százalékos növekedést ért el havi átlagos közönségarány tekintetében a 18-49-es célcsoportban, 2014 szeptemberéhez viszonyítva.

2015 áprilisának utolsó hetében, a TV2 Csoport elsősorban férfiakat célzó tematikus csatornája, a PRO4 fennállásának eddigi legmagasabb heti átlagos közönségarányát érte el teljes napon, a 18-49 évesek (SHR 1,35%) és 18-49 éves férfiak (SHR 1,65 %) körében egyaránt. Ezzel egy időben főműsoridős heti átlaga az idei év legjobbja volt, szintén mindkét célcsoportban (SHR 1,33% és SHR 1,54%). A hét sikereihez többek között olyan filmek járultak hozzá, mint a Jégkorszak 2., A Die Hard 4.0 és az Anaconda 2. Az elmúlt hét hónap teljesítményét nézve, a csatorna másfélszeresére növelte átlagos közönségarányát a 18-49-es célcsoportban, ami 2015 áprilisában SHR 1,1% lett, a korábbi SHR 0,7%-hoz képest.

Ugyanezen a héten, a főleg női tartalmakat sugárzó FEM3 az idei év legmagasabb heti átlagos közönségarányát produkálta főműsoridőben, 18-49 évesek (SHR 1,31%) és 18-49 éves hölgyek (SHR 1,54%) körében egyaránt. A csatornán a hét legnézettebb műsorának az Indiana Jones és a kristálykoponya királysága bizonyult, melynek szombat délutáni ismétlését is sokan választották. A toplista harmadik helyén a szombat este adott Megaagy című animáció végzett. Az elmúlt hónapok eredményeit tekintve, a csatorna közel másfélszeresére növelte közönségarányát, ami 2015 áprilisában SHR 1,3% lett, a korábbi SHR 0,9%-hoz képest a 18-49-es célcsoportban.

A SuperTV2 szintén stabil növekedést mutat az elmúlt hónapokban, 2015 áprilisában SHR 2,2%-os átlagos közönségarányt tudhatott magáénak a 18-49-es célcsoportban.
Forrás : sat-tv-radio.hu